Kategorie

Často kladené dotazy

 

Proč jsou nutné otisky?

Otisky jsou nutné proto, že všechny nabízené výrobky jsou vyrábeny individuálně - každému uživateli na míru.

 

Lze stejný otisk použít k výrobě několika různých výrobků?

Záleží na konkrétních výrobcích, některé kombinace možné jsou, většina ale nikoliv. Otisk je ve většině případů znehodnocen technologickým postupem - například opracován do tvaru konečného výrobku. Vždy tedy doporučujeme použít ke každému objednávanému výrobku extra otisk. S případnými konkrétními dotazy na možné kombinace nás neváhejte kontaktovat.

 

Otisky jsem si nechal udělat už dříve, mohu je použít?

Teoreticky to možné je, zvažte ale prosím následující argumenty: 1/ Každé ucho se vyvíjí a tím se mění i jeho tvar. Nejmarkantnější je to u dětí, ale i dospělým se v průběhu života ucho mění. Vliv má například i změna tělesné hmotnosti. U  staršího otisku tedy nelze zaručit těsnost konečného výrobku. 2/ Materiál, ze kterého jsou otisky vyrobeny, časem vysychá a nepatrně zmenšuje svůj objem. I když je tato změna okem nepozorovatelná, opět může mít vliv na těsnost konečného výrobku v uchu. Obecně nedoporučujeme k výrobě používat otisky starší než 1 měsíc.

 

Slyšel jsem, že otisky skladované v lednici nevysychají...

Možná se tím proces vysychání otisku nepatrně zpomalí, přesto si však myslíme, že se vyplatí investovat do zhotovení kvalitního nového otisku.

 

Jaká je životnost individuálně vyráběných produktů?

Záleží na konkrétním produktu i na tom, jak o něj budete pečovat. Průměrná životnost se pohybuje kolem 5ti let. Může se ale stát, že výrobek přestane plnit svou správnou funkci dříve, např. vlivem netěsnosti způsobené změnou tělesné hmotnosti, nebo tím, že dítě vyrostlo. V takovém případě tedy nezbývá, než výrobek obměnit dříve, přestože je jinak zcela funkční.

 

Výrobek jsem ztratil, byl jsem s ním ale spokojen. Lze vyrobit nový podle výrobního čísla původního výrobku?

ANO, ovšem pouze u výrobků zhotovených pomocí digitální stereolitografie (3D tiskem). U ostatních je potřeba vyrobit kompletně nový výrobek podle nového otisku.

 

Rád bych některý z vašich výrobků věnoval darem svým blízkým, jak to udělat?

Opět se neobejdeme bez otisku ucha obdarované osoby. Rádi Vám však vystavíme dárkový poukaz na kterýkoliv z našich produktů, na jehož základě si pak obdarovaný nechá zhotovit otisky a výrobek objedná.


Napište nám

Naše zákaznická linka je k dispozici od 9:00 do 17:00

Telefon:+420 602 342 979

E-mail na naši zákaznickou linku